II وب گالری اقا مهران II

 

 

 

 

 

 

 

 

تابلو سحر



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت14:31---3 آبان 1391
سلام وبلاگ زیبایی زدی ممنون خیل زیبا بودن

ادامه بدهپاسخ:خواهش میکنم ممنونم از لطفتون


پردیس
ساعت20:03---7 مهر 1391
وااااااااااااااای من تازه مقدمه شما رو خوندم واقعا شما اینا رو نوشتید خیلی عالیه واقعا به وحد اومد محشره ...

منم تابلو میکشم البته در برابر کارای شما خیلی ناچیزه ....

واقعا شما عجب دستی دارین باید طلا بگیرینش ...

خیلی استاد هستید ...

عالی بود عالی بود عالی بود ...

هر چه قدر بگم عالی بود کم گفتم ...


پردیس
ساعت20:03---7 مهر 1391
وااااااااااااااای من تازه مقدمه شما رو خوندم واقعا شما اینا رو نوشتید خیلی عالیه واقعا به وحد اومد محشره ...

منم تابلو میکشم البته در برابر کارای شما خیلی ناچیزه ....

واقعا شما عجب دستی دارین باید طلا بگیرینش ...

خیلی استاد هستید ...

عالی بود عالی بود عالی بود ...

هر چه قدر بگم عالی بود کم گفتم ...


پردیس
ساعت20:00---7 مهر 1391
سلااااااااام ...
وب جالبی دارین آدم فکر میکنه اومده یه نمایشگاه خطاطی ...
حس خوبی بهم داد مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:گرافیک,خطاطی,خوشنویسی,تابلو,نقاشی,گالری,طراحی, توسط اقا مهران